![](http://25.media.tumblr.com/tumblr_m1hpwrEubB1rsya1ko1_500.jpg)
"Vår fetisjering av vekst er det største problemet vi står overfor som art i kampen mot klimaendringene. Så lenge reklamen fortsetter sin nådeløse nedbryting av det tenkende menneskets motstandskraft, vil vi gli lenger og lenger inn i en huxleysks vidunderlig ny verden, hvor umiddelbar nytelse og konsum dominerer oss. Vi gjennomlever en fornektelsens historie, hvor tidligere tiders viktige «protokoller» drukner i vår tids angst etter ikke å henge med på tidens hedonistiske tredemølle, hvor vi løper fortere og fortere for å flykte fra en voksende utilfredsstillelse."
Andrew P. Kroglund
![](http://groundswellcollective.com/wp-content/uploads/2008/04/consume-more.jpg)
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiDKIXTrh2D4d89mZH_U5WYBWjsJ5Nu5LKdO4uVi5UGKFgkKo-ve1H80ZgYIDyp0QIAMORR_pYow0vEND1BpX4-opFnatF6aLpNJfORqUk_rtx_yxG0zCgKZS88Kh0PI6gQIdpSK6bNg9uy/s640/consume_ishoptherefore_large.jpg)
![](http://www.green-blog.org/media/images/uploads/2012/06/keep-calm-and-consume-630x354.png)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar